Accessibility Tools

Skip to main content

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan 2014

Pencapaian Piagam Pelanggan 2014

Element Piagam Pelanggan / Bulan

Pencapaian 2014

 

Jan

Feb

Mac

Apr

Mei

Jun

Julai

Ogos

Sept

Okt

Nov

Dec

1. Sentiasa memberi perkhidmatan yang cepat, tepat dan mesra pelanggan dalam segala urusan.

100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
2. Menjamin pengurusan dan perkhidmatan yang berkualiti berteraskan sikap profesionalisma dan informatif. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
3. Menjamin proses dan kelulusan setiap permohonan dalam tempoh yang ditetapkan sekiranya permohonan mempunyai butiran dan dokumen yang lengkap. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
4. Menjamin segala urusan surat-menyurat serta maklumbalas dikeluarkan lengkap dalam tempoh yang ditetapkan. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
5. Memastikan sesuatu projek atau perancangan yang dirancang memberi manafaat yang maksimum kepada rakyat. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
6. Bersedia memberikan khidmat nasihat kepada pelanggan berhubung dengan sesuatu projek/program yang dirancang dan dilaksana oleh Perbadanan. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
7. Menyediakan surat tawaran, dokumen perjanjian, urusan pindahmilik dan perkara-perkara yang berkaitan dengan lengkap dalam tempoh yang dijanjikan. 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%